Facebook

Sunday, April 17, 2011

Український Хор Цервки Св. Вм. Варвари у Відні - Українські Великопосні Пісні



YOU WHO SUFFERED THE PASSION - UKRAINIAN LENTEN HYMNS


УКРАЇНСЬКИЙ ХОР ЦЕРКВИ СВ. ВМ. ВАРВАРИ У ВІДНІ
ДИРИГЕНТ: проф. АНДРІЙ ГНАТИІІІИН
ТЕХНІЧНИЙ КЕРІВНИК: АЛЬФРЕД ЦАВРЕЛ
ОРГАНІЗАТОР ВИДАННЯ: о. д-р. СОФРОН МУДРИЙ, ЧСВВ.

UKRAINIAN CHOIR OF THE CHURCH OF SAINT BARBRA IN VIENNA
CONDUCTOR: Prof. ANDREW HNATYSHYN
TECHHICAL COORDINATOR: ALFRED TSAWREL
EXECUTIVE PRODUCER: SOPHRON MUDRYJ, OSBM.,JCD.

Під хрест твій стаю

Чоловіче добрий

СТОРОНА 1 SIDE 1
1. Під хрест твій стаю обр. А. Гнатишина
Beneath Thy Cross arranged by A. Hnatyshyn
Під хрест твій стаю Спасителе мій милий,
І молю Тебе, подай же мені за гріхи жаль ширий.
За мене терпів, за мене ти розп'явся,
За гріхи мої, провину мою убитись Ти дався.
О рани Твої, хотяй без уст і мови,
Кличуть вони нас, взивають всегда до Твоєй любови.
2. Спаси, Господи люди Твоя. -Хресту Твоєму... обр. А. Гнатишина (тропар) Сольо: Др. Ігор Тарко
Save Thy People, 0 Lord! - To Thy Cross... arranged by G. Hnatyshyn ( tropar) Solo: Dr. Ihor Tarko
Спаси, Господи люди Твоя, і благослови достояніє Твоє,
побіди благовірним людем на сопротивная даруя,
і Твоє сохраняя крестом Твоїм жительство.
Яко свят еси, Боже наш, і Тебі славу возсилаєм Отцу, і Сину, і святому Духу,
нині і присно, і во віки віков. - Амінь.
Кресту твоєму покланяємся, Владико і святоє воскресеніє твоє славим, [тричі)
Слава: І нині: - і святое воскресеніє твоє славим.
3. Помощник і покровитель (Ірмос 1. з утрені з поклонами) обр. А. Гнатишина Сольо: Ігор Гнатииип
A Helper and a Refuge (First Ode from Matins) arranged by A. Hnatyshyn Solo: Ihor Hnatyshyn
Помощник і покровитель, бисть мні во спасеніє, сей май Бог: і прославлю єго.
Бог Отца моєго, і вознесу єго: славно бо прославися.
Припів: Слава Тебі Боже наш, слава Тебі. -
Содержим єсьм бурею і тревленієм согрішеній, но сама мя Мати
нині спаси, і ко пристанищу божественного покаянія возведи.
Припів: Преподобна Мати Маріє, моли Бога о нас. - Твоїми молитвами даруй мні оставленіє долгов, і Андреє Критський предсідателю: покаянія бо ти таїнник преізрядний.
Приспів: Преподобне Отче Андреє, моли Бога о нас.
- Тя Тройце славим Єдиного Бога: свят, свят, свят єси Отче, Сине і Душе, простоє существо, Єдинице присно покланяємая.
Слава Отцу... - Тебе дітородительницу і Діву вси роди ублажаєм, яко Тобою ізбавльшеся од
клятви, радость бо нам родила єси Бога і Господа. І нині ... - Амінь.
4. Уже декрет подписуєт обр. А. Гнатишина
Already Is the Sentence Passed arrenged by A. Hnatyshyn
1. Уже декрет подписуєт,
Пілат судія сказуєт
На хрест, на хрест Агнца неповинна,
Тебе, тебе. Творца непремінна.
2. Іде з хрестом Ісус сормотно,
За ним жидове охотно -
Біжать, біжать кончину вид іти,
Кричать, кричать, би скоро убити.
3. Мати, як теє узріла.
Впала на землю й умліла:
"Сину, Сину" - жалісно ридає,
Землю, землю сльозами скропляє.
4. Возридаймо і ми нині
Серцями сокрушенними.
За нас, за нас Спаситель пострада,
Би нас, би нас іскупил от ада.
5. Вскую прискорбна єси, душе моя. 33. Концерт Дмитра Бортнянського
Why Art Thou Sorrowful, 0 My Soul ? Composition by D. Bortnyansky
Вскую прискорбна єси, душе моя, і вскую
смущаєши мя. Уповай на Бога, яко ісповім
ся єму, спасеніє лица моєго і Бог мой.
Аще бо і пойду посреді сіни смертнія, не
убоюся зла, яко Ти co мною єси і милость
Твоя предварить мя, вся дни живота моєго.
Аз же воспою милость Твою і возрадуються
о милости Твоєй, яко бил єси заступник в
день скорби моєя, помощник мой єси, -
Тебі пою. Яко Бог заступник мой єси, Боже
мой, милость моя.

СТОРОНА 2 SIDE 2
1. Люди мої, люди . . . обр. А. Гнатишина Соліст: Борис Ямінський
0 My People.. . arranged by A. Hnatyshyn Soloist: Boris Jaminsky
Люди мої, люди, що ж я вам вчинив,
Або чим же я вас коли обидив?
Я сліпцям лиш вашим очі отвирав,
Многих прокаженних ваших очищав,
Та й недужих з ложа болізні зводив,
Но нічим я досі Вам не догодив.
Люди мої, люди, доки вам терплю ?
Я до себе всякі народи призву
І вони процлавлять ще моє ім'я,
І з Отцем і Духом звеличають мя.
Я себе жертвую днесь за мій народ,
Вірним всім дарую на віки живот.
2. Разбойника благорозумнаго (Світилен зі страстей) Муз. А. Гнатишипа
To the Good Thief (A Hymn from Passion Matins) music by A. Hnatyshyn
Разбойника благоразумнаго во єдином часі
раєви сподобил єси Господи, і мене древом
крестним просвіти, освяти, і спаси мя.
3. Претерпівий за нас страсти обр. А. Гнапишина
You , Who Suffered for Us arranged by A. Hnatyshyn
Претерпівий за нас страсти, Ісусе Христе,
Сине Божий, помилуй нас. (тричі)
4. Чути крики обр. А. Гнатишина
An Awful Screeching arr. by A. Hnatyshyn
Чути крики і гомін,
Із землиці чути стогін.
Юда зради доповнив
І веде уже катів.
До Ісуса приступив, -
Поцілунком обдарив,
А катів ціла товпа
Кинулася на Христа.
А защо Христа на суд
І на муки вже ведуть ?
Це за нас, оттак за нас
Пострадав Господь і Спас.
5. Чоловіче добрий обр. А. Гнатишина
Kind Soul arranged by G. Hnatyshyn
Чоловіче добрий, глянь на хрест святий,
Тут на нім конає Бог, Спаситель твій. (2р.)
Він терпить за тебе, за гріхи твої,
Щоби відчинити небо, рай тобі. (2р.)
Претерпівий страсти, Христе, Боже наш,
Глянь з хреста ласкаво і помилуй нас;. (2р.)
6. Страдальна Мати обр. А. Гнамишина Солістка: Люба Гнатишин
Our Sorrowful Mother arranged by A. Hnatyshyn Soloist: Lyuba Hnatyshyn
Страдальна Мати під хрестом стояла,
Тяжко ридала, в сльозах промовляла:
"Ой сину, сину, за яку провину
Переносиш нині тяженьку годину на хресті?"
Я тебе купала гіркими сльозами,
Як малим ховала перед ворогами.
Л нині плачу, бо тебе вже трачу,
Вже тебе мій сину більше не побачу, сину мій.
7. Благообразний Иосиф (тропар) обр. А. Гнатишина
The Noble Joseph  (tropar) arranged by A. Hnatyshyn
Благообразний Иосиф, co древа с нем
пречистоє тіло твоє, плащаницею чистою
обвив, і вонями во гробі нові, покрив, положи, (тричі)
8. Душе моя муз. А. Гнатишина-( кондак) Солістка: Сільвія Отмар-Штайн
0 My Soul music by A. Hnatyshyn—( kondak) Sololst: Sylvia Otmar-Stein
Душе моя, душе моя, востани, что спиши?
Конець приближається, і імаши смутитися:
Воспряни убо, да пощадить тя Христос Бог,
везди сий і вся ісполняяй
(Душе моя, душе моя востани !)

Накладом Українського Відділу Ватиканського Радіо, Рим 1979
Under the auspices of the Ukrainian Section of the Vatican Radio, Rome 1979
PRINTED IN ITALY
САМPI grafica
F0LIGNO 7/79

Претерпілий За Нас Страсти - Українські Великопосні Пісні - Український Хор Церкви Св. ВМ. Варвари У Відні


No comments:

Post a Comment